Dunia kecilku

Dunia kecilku

Monday 27 June 2011

1week kt kg! best!

fuhhh fuhh fuhh.. byk nye habuk... hahah!
lame da x ngadap blog ni... cik bunga tdo awal plak mlm ni, so ape lg..., amek peluang la.. huhuhu...

nak story ape eh??? adoiyaii APTB la!

hurmmm..., last week, seminggu aku dok bercuti kat kg aku.. (isnin-ahad). syiokkkk sbb boley relax2 n x la kebosanan sbb ramai sesedare yg ade kat kg tu... pastu adik2 n parent aku dok melayan n menjaga cik bunga, so mmg time utk aku merelaxkan diri sepuas2nye la! hahaha

actually, hubby aku dpt projek kat UMP kuantan, so dia agak bz lastweek dok outstation ke kuantan... dia tanye aku sameade aku nak balik kg aku or nak follow dia ke kuantan (stay umah MIL), n aku mintak dia pos kan aku kat kg aku la.. hehehe, bkn ape..., sbb mggu sblm tu baru je balik kuantan sbb ade kenduri, so balik kg aku la pulak... ngeeeeee :D

mcm biase la..., bile da balik kg aku, kerja aku mkn...mkn...dan mkn....
mane xnye, baru ckp teringin nak mkn itu ini, terus je dpt... itu yg syokknye bile balik kg tu..hehehe

cik bunga pon syokk je bile balik kg... main x benti2.. pagi, celik je mate terus main.. ptg x tdo langsung sbb asek nak main je... mlm kol 11 da pengsan.. lau kat kl jgn harap la nak tdo awal camtu!
lau kat kg, tiap2 ptg wajib ade minum ptg.. pastu ptg2 mesti kuar lepak2 kat luar rumah... borak2 ngan sesedare n makcik2... ramai la yg berkumpul kat luar umah dok beborak..

 cik bunga wif wan



 time ptg2.. melepak2 kat luar rumah...
yg blkg tu umah atok aku.. tp skg da kosong da, da xde org duduk


 wan bwk cik bunga n irfan ronda2 naik moto :)




itu la yg syoknye dok kat kg.. x la sebosan dok kat KL ni.. dok terperap je dlm rumah pagi ptg siang mlm...

No comments:

Post a Comment