Dunia kecilku

Dunia kecilku

Monday 6 June 2011

june yg fully booked!

bln june yg sgt bz utk kami ber3...
boleh dikatekn tiap2 mggu dlm bln june ni, aktiviti weekend aku sekeluarga tlh di booked dgn mjlis2 perkahwinan... huhuhu sedeyy nyeee sbb xdpt aku cuci mate kt shopping mall!! hahaha !

last wikend aku blik kg (k.sel) sbb ade mjlis aqeqah 1st beby kazen aku..
harus blik sbb bile ade knduri kat belah fmly aku, adelah mase utk sanak saudara berkumpul.. dan sememangnye meriah lau knduri blh fmly akuni.. 2 yg bestnye..hehehe..

dis wikend plak, kami be3 akan ke kelantan (knduri kawen) p menghantar pihak lelaki ke rumah pempuan.. yg ni kire blh hubby aku.. bkn sedare mare hubby, tp yg kawen ni da rapat ngn fmly hubby aku, so p la menghntar..

next wikend, knduri kat kuantan plak.. knduri sambut menantu yg da p hntr ke kelantan tu.. kenduri ni buat kt umah MIL aku... y?? pnjang citenye, so xyahlah dicitekn disini ye.. huhuhu...

another wiked, xtau g knduri kt mane plak.. harap2 wikend tu free sbb mase utk aku mengemas2 brg2 umah utk pindah ke rumah baru!!!


wahhhh~!!! bznye bln june ni~!!

No comments:

Post a Comment