Dunia kecilku

Dunia kecilku

Tuesday 31 May 2011

bile mood rajin da smpai...,

smlm adelah hari rajin aku agaknye.. hahahaha
bile mood rajin dtg mule la aku x reti nk dok diam..
semua bende aku nak buat dlm mase sehari tu.. hehehe
smlm clear semua baju2 aku basuh.. pastu lipat baju yg da 2-3 hari x belipat..  n then iron semua baju keje my hubby.. hehehe..

smlm ptg aku p melantak minum air oldtown white coffee hazelnut.. teringin sgt sbb bau dia best.. last2 smpai kemalam aku xbley tdo...
bile cik bunga da tdo dlm kol 11mlm, aku pon masuk bilik blkg, tgk2 ape yg boleh aku buat.. hehehe

memandangkan nak pindah umah ujung bulan 7 ni, aku pon ape lg.. clear2 kan la baju2 yg da x pakai dlm bilik blkg tu.. nak asing2 kan yg da xpakai... nak buang... mls nak angkut2 kesane sini da..
lg pon mmg da x berusik pon baju2 tu.. baek la buangkan je.. hehehe



 okeh.. 1st steep.. 
kuar kan baju ikut satu2 tgkat.. dlm plastic beg tu da settle.



 ni semua bju2 hubby yg da x pkai.. masuk plastic hitam!

semua ni utk msuk dlm plastic hitam...


okeh.., bju2 ni semua bru 1 almari yg ade kt blik blkg.. ade g 1almari kt bilik blkg tu yg blom sempat aku kemas lg.. nnt2 la plak.. tggu mood rajin dtg g bru kemas.. hihiihi :)

No comments:

Post a Comment