Dunia kecilku

Dunia kecilku

Monday 4 April 2011

balik kampung!

bz..bz..bz... xde mase nk update blog...huhuhu..


weekend kami be3 balik kg hubby aku kat Kuantan, b'coz my MIL x brape sihat..

 brg2 yg da siap packing utk blik kg... 

mcm biaselah.. balik 2hari je tp beg mesti kene 3-4 buah.. masing2 sorg satu beg.. aku 1 beg, hubby 1 beg, cik bunga 2 beg.. cik bunga 2beg sbb 1 utk baju2 dia n 1 lg utk brg dia yg len..(bedak,lotion,n mcm2 lg la..)

jumaat mlm tu da gerak balik da.. sampai kuantan dlm 12.30a.m... perjalan ke kuantan yg agak meletihkn sbb cik bunga dri kl smpai la dkt termeloh (lau x silap aku) wat perangai.. xreti dok diam.. nak dok depan atas riba papa  dia.. dia pon nak ikut drive skali kot... bile aku xbg dia memberontak.. menjerit2 n menghantuk2kan kepala... haishhhh budak kecik ni.. geram tol aku...
last2 cik bunga tertido jugak... itu pon sbb dia punya merajuk x dpt dok depan n tros tetido.. huhuhu...

sampai kuantan, relax2 jap.. borak2 jap ngan MIL n tros tdo...
sabtu xde p mane2 pon... relax2 kat umah je...
ahad kami semua p mandi2... kat mane???? tunguuuuuuuuu.. hehehe

No comments:

Post a Comment