Dunia kecilku

Dunia kecilku

Monday 18 April 2011

bowling bersama family

last week balik kg aku.. lame x balik.., wan n nenek da rindu same cik bunga lahhh... hehehe
mcm biase, lau balik mesti ade je program yg tlh dirancang oleh mama aku.. 
programnye adelah, main bowling ;) 

 tgh tggu turn.. cik bunga pon suda tido..

 +hubby, aku, bunga, mama, abah+

 aku dan dia <3

 org ramai gile.. lame sgt tggu turn.. so posing2 la kan.. ape lg.. hehehehe

 lagi...

 dan lagiiii...

hokeh.. setelah tungu punya tunggu... baru dpt main..

en.hubby

 hubby lgi..

 abah

 abah baling ade gaye la.. hehehe

aku ;)

 kami ;)

kami lagi.. =)

my family ;)

kitorang habis maen bowling dlm kol 12mlm..  habis men trus p mkn n balik tdo.. ;)

2 comments:

  1. wahh..syokk erk..hihi
    kita bowling pegang bola pun tak pernah...
    memang tak reti main...kayu snooker tu boleh lagi...huhu...pelikkan
    sebab tak pernah tertarik nak cuba try bowling nie....hihi

    ReplyDelete
  2. siyes ke x pnh pegang bola bowling??
    kite mmg minat bowling..
    wah.. pandai men snooker meh?? kite xpnah n x reti men pon.. haha

    ReplyDelete