Dunia kecilku

Dunia kecilku

Monday 12 December 2011

Im back!!!



Salam...
Fuhh... fuhh fuhhh.. byknye habukkkss!! hahaha, 
Tanjuk entry cam poyo je kan.. tp biarlah.. blog aku kan???hohoho..
setelah bebulan2 lame nye aku x menghadate blog ni... start bulan posa smpai la harini, satu entry pon xde... sebab?? 
sejak2 da bekerja ni aku agak bz gile.. nak mengadap fb pon kdg2 x sempat... 
pastu sbb Malas yg teramat sgt nak bukak n update blog pon ye gak.. hehehe
lg satu sebb yg xdpt nak dielakkan n membuat aku betambah mls nak ngadap blog ni coz cik bunga yg bertambah lasak n slalu ngacau mama dia nak ngadap computer.. bile mama dia ngadap computer je, dia pon sibuk nak dok atas meja n nak tekan2 keyboard ni.. 
so, ape lg yg aku boleh buat selain drp mengalah ngan dak kecik sorg ni.. haishhh!! 

tp xpe.. lapas ni insyaAllah aku akan rajin mengupdate blog ni balik sbb tetibe mood rajin utk berblog n keinginan tu dtg balik.. yehaaa... hahahaha
byk benda yg da tercicir n  aku x dpt nak update sjk kebelakangan ni..
(tp xpe.., aku cite la skit2 ye..)

now, aku da xdok sg.besi g da.. aku da blah dr tempat yg agak membosankan tu.. aku skg dok Danau kota, setapak.. dkt je ngan Uptown danau kota.. dekat gak ngan opis.. tu la motif utama pindah cni sbb nak dkt ngan opis.. da xyah la hubby n aku dok ngadap jem hari2 nak g keje or balik keje.. 10minit je da boleh smpai opis...wuhuuu...

at playground umah baru saya.. :)


belakang tu la umah baru saya ;)


umah  skg ni dkt gak ngan shopingmall baru KL festival city.. boleh g shoping hari2.. (botak la kepala en.hubby!!) hahaha

lg ape eik?? ermm lupe la ape y g da belaku dlm mase 4 bln ni.. tu je la dulu kot dulu.. nnt lau da ingt aku update lg.. Daaaaaaaaaa! ;)


 










No comments:

Post a Comment