Dunia kecilku

Dunia kecilku

Tuesday 16 August 2011

Mane pegi mood aku ni?

Dah Puasa ke-16, lebih kurang 2weeks g nak sambut syawal da. Tp mane pegi mood raya aku ni? Nape xde mood langsung nak beraya tahun ni? Mood nak kemas2 n menghias2 rumah jgn ckp la. Mmg takde langsung..! Mood nak buat kueh raya pon xde langsung. Mmg x buat kueh la tahun ni. Kueh tunjuk je la gamaknye...

Kenape ngan aku raya tahun ni? Mane g mood raya aku ni?
Aku sendiri pon xtau lah...! :'(
Kalau x, raya yg lepas2, akunye excited xyah nak ckp la. Awal2 da beli brg utk hias rumah n buat kueh raya. Tahun ni mmg xde langsung nak membeli brg2 rumah n brg2 kueh tu.. Hadoiiii... Nape ni??

Bkn stakat brg2 rumah je aku xde mood nak beli, brg2 aku, baju,kasut bagai pon aku xde terpikir nak beli yg camne n brape pasang ke... Utk raya thun ni, baju kurung raya aku hanya 2psg je. Kasut raya pon aku mcm mls nak beli. Pakai yg da ade je kot.
Kalau x raya sebelom2 ni, mesti beli baju kurung 3-4psg, jeans 2psg n baju jln2 3-4 psg, kasut raya mesti nak beli yg baru. Tp thun ni, mcm mls nak beli ty semua. Pakai ape yg ade je.
Bkn sbb en.hubby xnak belikan, tp aku sndri yg xnak. Ntahh!!! Xtay nape!

Tahun ni aku lebih fokus utk anak dara aku yg sorg ni.. Byk belikan baju2 n brg2 raya utk cik bunga.. Papa bunga xyah cite lah, dia pon xnak kalah ngan anak dia.. Berlawan2 membeli dorg bedua ni. Hihihihi...

Rasanye tahun ni mcm nak isytiharkan "rumah tertutup" la utk rumah aku. Hahahaha.... Boleh?? Ngeeeeeee :-D

**tahun ni aku raya ngan bersederhana je. Janji heppy ;-)

Sent from Samsung tablet

No comments:

Post a Comment