Dunia kecilku

Dunia kecilku

Tuesday 9 August 2011

Dapat sudaaah B-)

Wiken baru ni aku p jln2 kat ou.. Plan nak cari baju raya hubby dulu utk hari tu n cari brg utk aku next shopping plak.. Tp laen plak jadinye.. Hehehe... Terbeli brg aku dulu plak haritu..


Barang apekahhh???
Handbag raya!! Yeayyy da dpt handbag raya.. <tqsm dear!>


Actually, x plan pon nak beli handbag yg aku nak tu haritu.. Tp hubby da offer soh amik, so aku pon ape lg kan? Amekk je lah.. <bak kate org `rezeki jgn ditolak` ngehhhngehhhngehhhh>.


Sampai dlm butik tu, mate pon jd rambang. Semua santek2 okeh! Rase cam nak semua je! Hahaha <boleh je amek semua lau 1 rm50 hengget kannn?>


Mcm biase, ape yg aku bekenan, hubby plak kureng bekenan, n ape yg dia bekenan aku plak kureng bekenan.. Last2 aku decided amek yg pilihan hubby. Kristin Leather hobo,grey color.
Pas je beli handbag aku, terus gerak, ingat naj cari baju hubby plak, tp cikbunga plak da mengamok2.. So hubby ajak balik je. Repeat balik esok...


Smpai je umah aku tgk da jd x cantek plak handbag tu. Rase cam x puas hati je. Mcm simple sgt n x kene ngan harga dia. Aku tanye plak pendapat mama, abah n akak ipar aku, dorg pon kate x brape cantek n simple... Itu lg la membuatkan aku rase xpuas hati. Xbley tdo mlm dibuatnye...


Last2 aku call balik butik tu n tanye boleh x lau aku nak tukar? N jwpan dorg adelah 'bolehhh!!!'. Wahhhh lega rasenye bile boleh tukar... B-)


Esok <ahad> g repeat balik. Terus g butik tu n tukar.. Blom masuk kedai g salesman tu da nampak aku n senyum2. Masuk2 je dia soh aku pilih yg mane aku nak tukar.. Akhirnye, baru puas hati. Hehehehe.. Pastu cari brg2 hubby plakkk!!


Ni la kelebihan beli terus kat butik, lau x puas hati boleh terus tukar (dlm mase 7hari).. Mula2 aku ingt nak beli thru online, tp xjd sbb rase x puas xdpt try n pegang meterial dia camne.. Lau aku beli on9 kompem xbleh tukar n pasrah je la lau xpuas hati ke ape ke kan.. N betol ckp kengkawan aku yg suggest beli kat butik.. Kepuasannye tu lain lau beli kat butik.. B-)

** TQ very much hubyy!!! Syg awk banyak2!!! Hahahaha..


Sent from Samsung tablet

6 comments:

  1. Tukar ambik yg mana plk nuerul. . . . .
    How much. . .
    Nuerul dah settle shopping semua. Rasa cam sekejap je masa sekarang neikan. . .Kikiki

    ReplyDelete
  2. Tukar amek yg nurul nak mula2 tu ila. Sephia eh name dia? Yg nurul amek ni n yg nurul tukar tu same harga. Xde less sbb keluaran baru katenye..

    Xsettle habis g ila. Tp hampir settle la. Tggl sket2 je lagi.
    Kasut bunga xtau nak beli katne. Baruni cari xde yg bekenan. Ila tau x katne jual kasut beby yg cantek2???

    ReplyDelete
  3. Oooo. . .sopia memang baru lagie. . .Kalo nk tugu sale gamaknya krismas neilah. . .Ila pun ambik sopia jugak. . .Sopia op art color silver. . .Kikiki. . .Nuerul sopia yang aner. . .


    Oooooo. . .oklah tue lg sikit tinggal. . .
    Kasut ila tengok brand trudy treddy pun cantik2 gak
    die design ala2 ballet. . .Cute n sweet gitu. . .Kikiki

    ReplyDelete
  4. Ila dah amik ke? Sopia op art silver tu yg mane eh? Nurulnye pon color silver gak. Entah2 same. Hahaha. Ila beli katne?

    Ooo trudy treddy mmg cantik tp xde tok size bunga la. Kaki bunga debot. Hehehe

    ReplyDelete
  5. Huhuhuhu. . .Kalo sama borialah kita kikikiki
    ila biasala coach setia lg ngn online. . .Butik tugu masyuk kaw2 terjah lv teruss. . .Tapi bila. .. .Sob. . .Sob. . .sob :'(



    oooo. . . Takder size besar bunga yee. . Urmm cer try kat clark. . . Adidas pun lawa. . .Kalo nk sporty. . ,urmm manalg yeee

    ReplyDelete
  6. Ila, nurul da cek da. Mmg kompem same la. Alamakkk. Boria la pulak. Hahhaha.. Fuhhh nurul x mampu lah nak terjah lv. Hahaha.

    Tu la, xtau nak cari kat mane kasut bunga ni. Aduhhhhh.

    ReplyDelete