Dunia kecilku

Dunia kecilku

Tuesday 16 August 2011

Shoppig @ sunway pyramid ;-)


Ahad tengahari hubby dah ajak kuar sbb nak pi jumpe agent rumah baru yg bakal kami pindah next month. Dah byr duit deposit separuh. So,xyah risau da pasal umah. Da lega skit da satu hal da settle. ;-)

Pas je settle hal umah tu, hubby tanye "nak g mane ni?"
Hurmmmmm aku pon xtau nak p mane... Spontan ckp kat hubby "jom pi sunway pyramid nak x? Nak cari kasut bunga lah".
Hubby pon on je n terus je menuju ke destinasi yg nak dituju. ;-)

Sampai2 dlm kol 3lebih dkt kol 4.Hubby ajak pi booking tempat utk bebuka puase dulu sbb tkut nnt full house plak. Hihihihi. Pusing punya pusing, byk kedai yg kitorg p utk booking tu semuanya da fully booked. Ayam penyet,chicken rice shop,krr, semua full. Awal gile da full. Fuhhhhh. Kfc n mcd je xfull. Tp aku xminatlah bebuka mkn fastfood ni.. Pusing punya pusing last2 pilih laksa shake. Last choice..

Lepas booking baru pi jln2 cari brg yg nak dicari. Plan utamanye nak mencari kasut utk cik bunga, tp xde yg bekenan la plakkkkkk. Xde yg menarik. Ade kat butik puma tu mmg cute n nice, tp xde size la plak. Pastu cik bunga plak mati2 xnak try kasut tu. Siap nangis2 g xnak try punya pasal.. Haishhhhh apebleh buat, kene cari kat tempat lain la nampaknye..

Memandangkan brg utk cikbunga xde, papa bunga pon ape lg, amek kesempatan la utk shopping brg2 dia.. Huhuhu sabooo je lah kan... Bila hubby da siap beli baju dia, dia siap offer aku plak soh aku beli baju utk aku.. Siap sound aku g, " by, awk xnak beli ape2 ke ni? Rugi lah awk lau xnak amek baju selai dua,hehehe". Bila dia da sound aku camtu, aku pon ape lg, ckp la kat dia yg aku mcm nak baju kurung lg sepasang. Hehehe (dah di offerkan, mau je la hahaha). Pastu dia soh aku cari.. Tp xde plak yg bekenan dimata n dihati aku ni. G pon aku mcm dah letih nak pusing2 lg. Sakit kaki sudaaaa.. Hahaha. So aku ckp kat dia, nextime la cari baju kurung aku tu kat tmpt lain..
Memandangkan hubby xpuas hati aku x beli ape2, dia soh gak aku amek selai baju. Xsyok katenye sbb dia beli baju utk dia, utk aku xde. Dah dia dok membeli baju polo, dia pon soh la aku amek selai baju polo gak. Cun katenye. Aku pon amek je lah. Mls nak pk2 lg. (penat sebenarnye) Ngeeeeee :-D ** lain yg dicari, lain plak yg dibeli... Aptb la.. Huhuhu~
Sent from Samsung tablet

No comments:

Post a Comment