Dunia kecilku

Dunia kecilku

Thursday 4 August 2011

Jait manik 2

Da nak masuk hari ke-5 pose, rasenye cam da bley start jait manik slow2 utk baju raya aku n cik bunga.. :-D


Hari tu nak jait tp brg x cukup, skg brg semua da ade so pas sahur subuh nnt boleh la start menjait kot..
Rasenye waktu pas sahur ty je yg sesuai utk aku menjait sbb time tu cik bunga tgh lena tidur. Lau time2 lain mmg x dpt la jwbnye.. Huhuhu...


Td dok belek2 balik baju kurung yg ditempah tu baru aku perasan yg jaitan akak tailor tu x brape kemas n cantek lah!! Adoiii potong betol lah.. Hari tu mase dpt juz try je xde belek2 pon so xperasan lah jaitan akak tu..
Aku tunjuk la kat hubby. Hubby pon kate dia x puas hati gak ngan jaitan akak tu sbb dia kate baju melayu dia pon x best pakai.. Hubby kate "ni last la hantar kat dia. Pasni xde da.."
Hurmmm mmg last la aku ke kedai akk tu.. Huhu.

**mcm nak kene beli baju kurung readymade g sepasang je... Hehehehe..**


Sent from Samsung tablet

No comments:

Post a Comment