Dunia kecilku

Dunia kecilku

Tuesday 17 May 2011

day 3 at kampung..

masuk mlm ni da 3 hari da aku n bunga kat kmpung, hubby plak kat kl...
windu rasenye hati ni kat my hubby..cik bunga pon kompem rindu gak kat papa dia.. [sabar ye bunga.. papa keje.. cari duit byk2 utk kite.. hehehe]
maunye xwindu.., xpnah jauh..  tp aku buat2 xtau je.. mls nak pk2 nnt bertambah2 rindu plak..
lau asyik di pikir2 silap2 trus call hubby soh dtg mlm ni gak.. da tergendala plak kerja dia disebabkan aku.. hehehe....[ xpe2.. sabar ye nuerul.. weekend ni hubby dtg k..leh lepas windu. kasi dia settle dia punya job dulu k.. xmo kacau2.. xmo.. xmo.. ngeeeeeeee :D ]

miss u dear.. ;)

da dua mlm cik bunga tdo awal [ kol 11.. biase 1-2pg ]. letih agaknye sbb maen x henti2 dr bgn tdo smpai la ke mlm.. biase kat rumah dia dok maen sorg2 tetibe kat cni ramai plak yg melayannye.. suke sangat la dia..
aku pon ape lg.., boleh relax2 la sbb ramai yg melayan n menjaga dia.. tu yg bestnye dok kat kg tu.. lau x hari2 kat umah dok berkepit je ngan aku.. pantang aku xde dpn mate mule la dia menjerit..

yang bestnye bile balik kg aku ni, ape yg aku nak mkn insyaAllah semuanya akan dpt.. baru ckp teringin nak mkn sesuatu, tgkla jap lg kompem mama or abah aku akan buat or belikan.. hehe.. [sesekali balik kg kan.., mmg ape yg teringin nak mkn akan dpt la.. heheheh]
yela dok kat kl, dok bedua plak tu kat umah, lau teringin nk mkn sesuatu cam susah je nak dpt.. hubby keje, aku plak mls nak kuar sendri p beli.. alamatnye telan air liur je la.. hehehe...
bile kat kg ni ckp je nk mkn ape semua ade..  pastu time ptg kompem ade minum2 ptg plak.. kueh mueh bagai.. huh! mmg kompem gemok aku lau dok kat kmpung lame2... hehe

No comments:

Post a Comment