Dunia kecilku

Dunia kecilku

Thursday 5 May 2011

sangat boring!

mggu ni mmg mggu yg agak membosan kan aku sbb aku x masuk opis... dok melepak kat umah je sepanjang hari.. gile bosan aku! bosan sgt2 smpai rase cam nak nangis pon ade.. hahaha! (aku pon xtau nape sampai rase cam nak nangis tuh!)

aku x masuk opis n melepak aje kat umah ngn cik bunga mggu ni sbb en.hubby bz sgt2 mggu ni.. bz ngan jumpe org sane sini.. so mmg waktu habis kje dia mmg x tetap la.. hari2 mlm baru smpai umah.. (bekerja keras nmpaknye en.hubby ku ni) so, thats y la dia x bwk aku p opis ini mggu sbb tkt nnt dia terkejar2 plak nak amik aku kat opis n nak hantar balik umah then dia nk kne terkejar2 balik p jumpe client dia tu.. so nak xnak aku kene la phm situasi dia n mengalah.. so kne dok umah diam-diam hokeh!

ingat nak kuat jln2 bedua je ngan cik bunga... tp cam mls plak nk keluar lau xde geng ni.. xtau nak tuju kemane... huh!

mmg sgt2 bosan n boring hokeh! stress bile dok 24jam dlm umh n x nmpk dunia luar.. seminggu plk tu.. huh! x sabar rasenye nk tggu weekend.. mau jln2 hilangkn stress ni..

tinggallah kami berdua kat umah kebosanan!

mlm td aku da menunjukkan muke boring aku kat hubby... dia pon tau aku ni mmg cpt boring bile dok terperap je kat umah.. n dia janji sabtu ni nak bwk aku p jln2...p mane tu xtau lg la.. tggu jela sbtu ni ye.. hehehe


No comments:

Post a Comment