Dunia kecilku

Dunia kecilku

Saturday 28 May 2011

our saturday

hurmm harini kuar agak lambat sbb tunggu tuan rumah kate nak dtg tgk rumah.. tp tunggu punye tunggu dia x smpai2.. last2 kitorg kuar je... da dlm kete baru dia call kate x jd dtg.. haishhhh hampeh tol...

memandangkan aku xmsk utk lunch, keluar umah pon da kol 2 lebih , so perut aku tersangatlah lapar..
so, ape lg kan, trus la cari port utk mencekik.. kebuloq da ni ha...
memandangkan perjalanan kami harini menuju ke wangsamaju (utk hantar baju raya yg perlu dia orter), so aku decide utk mkn kenny rogers kt jln gnting klang.. lame da x pekene KR ni.. dulu time preggy mmg fav mknan aku la KR ni.. tiap2 mggu msti cari KR lau kuar... hahaha
okeh.. kite makan duluuuuu~

 nak dok kat kusi cam org besar..



cik bunga nak order ape???
 
 cik bunga nak buat peace! ;)

 sexynye baju cik bunga.. hehehe

 oppps! nnt dulu papa.. haha


okeh.. da sampai.. mkn duluuuu~!


papa yg kekenyangan.. hahaha

okeh.. pas je settle mkn, masing2 da kekenyangan, so kite teruskna perjalanan menuju ke destinasi seterusnya... tailor kat sri rmpai.. orter suar melayu en.hubby...  ingt nk orter baju kurung bunga skali sbb nmpak cam agak besar.. tp akak tu kate " xde besar la dik oi.. da ok la ni.. sedang2 elok je ni.. takut nanti time raye bdn dia naik, lau kecikkan tkut x muat plak" aku pon cam blur2.. aduhhh aku ingt nak kecikkan skit tp akk ni plak ckp camtu.. pastu mgkin akk tu tgk muke aku yg cam x puas hati dia pon ckp " xpe dik, nnt da nak dekat2 raye nnt lau adik rase msih besar g, adik hantar cni akk kecikkan.. kejap je ni akak nak kecikkan..ok x??" hurmmm da dia kate camtu..,aku pon ok kan je la.. heheh.. so orter suar hubby je la.. 

ade cerita yg bez kat cni.. bile da siap hubby cite ngan akak tu pasal suar dia.. so, kitorg pon nak gerak la.. pastu tetibe je akak tu panggil aku.. aku pon benti la ingtkan kenape... rupenye dia nak ckp..
"dik..dik... suami kamu tu hensem la.." aku gelak je.. pastu dia kate " betol dik.. hensem" (sambil akk tu pejam mate) hahahaha... aku gelak besar.. pastu hubby aku pandang je... mase nak melangkah kuar dr kedai tu akk tu ckp kat hubby, "nnt kamu tanye dia kenape dia gelak besar ye.." hehehe
dlm kete hubby pon tanye la.. "asal awk gelak?? akk tu ckp pe?" aku ckp la.. "akk tu kate awk hensem..suke la tu!" hahaha hubby gelak je... kembang semangkok la tu.. hahahaha!

pas settle hal baju.. aku ajak hubby g T&T saloon plak.. saje nak memanjekan rambut ni.. hehehe..
wat treatment... pastu saje soh cine tu wat curl.. lame da x ngade2.. hehehe


 mule2 amoi yg cuci rambut aku ni.. tetibe dorg bey men tukar2 plak.. haishhhh....
 

 okeh.. done!









okeh.. done! so kemane plak destinasi seterusnye???

hubby ajak p survey2 rumah plak.. kitorg p tgk2 rumah kat area genting klang je td..
usha rumah utk sewa kat condo PV10, PV12 n PV13.. rate utk rent around rm1.6k - 1.8k... 4 blik..
rate for sale plak rm380k.. fuhhh!! gile mahal... da boleh dpt umah teres dua tgkat da tu lau luar drp kl tau!! fuyooooooooooooo.. gile lah!

hubby da berkenan plak nak dok condo kat PV10 or PV13 tu.. PV13 betol tepi jln kat jln gnting klang yg blom siap g tu.. PV10 masuk dlm skit dkt ngan steven corner.. PV12 jauh skit.. dkt ngan uptown danau kota.. kat blkg oldtown... lau xdpt condo lain utk kitorg sewa bln 8 ni, nmpak gayenye mmg dok kat PV10 or PV13 lah kot.. hurmmm... ruginye rase nk baya sewa mahal2 smpai seriban lebih tuh.. lau jd hak sndri xpe gak.. adoiii.. lau nak beli smpai rm380k mmg cam xberbaloi je plak.. huh! mmg fenin kepale pk pasal rumah!! adoiiii...

pas da fenin dok pusing2 survey rumah, kitorg p minum ptg kat sany char kuey teow ttwangsa...
pastu tros balikkkkkkkkkkkk~

No comments:

Post a Comment