Dunia kecilku

Dunia kecilku

Tuesday 24 May 2011

home sweet home

welcome back to my home sweet home!! ngeeeeeeee :D

afta 1 week merehatkan diri n minda di kmpgku (4dys k.sel, 3dys kuantan), last sunday aku kembali ke rumahku.. hehehe...windu seyh same rumah ku... best sgt2 dpt balik kg halaman ku.. dpt merelax2kan diri.. lau x stress memanjang bile dok kat umah.. hahaha..

rase cam x cukup je 4hari kat kg aku.. lau boleh cam nak dok sebulan je.. haha! tp mane boleh tgglkan en.abg ku lelame.. kecian plak kat dia ;)..

ape yg best sgt kat kg aku tuh?? ofcoz la bestttt.. sbb, suasane kg yg meriah n x sesunyi kat umah aku ni... tetiap ptg boleh melepak2 kt luar dgn sedare mare.. borak itu dan ini..
lg 1, bile blik kg aku tuh, ape yg aku nak kan dpt.. ckp je la teringin nak mkn ape.., kompem dpt.. hehehe (almaklum la, aku sorg je anak pempuan)
bangun pg lmbat pon xpe.. mama n abah aku da phm sbb cucu dia tdo lambat tiap2 mlm.. so haruslah aku bngun lmbt.. bile bangun tdo, sarapan da tersedia.. hahaha sgt syiokkkk!!!




pstttt: nak balikkkk kg lagi laaa... ngeeeeeeeeeee ;D

No comments:

Post a Comment