Dunia kecilku

Dunia kecilku

Tuesday 8 March 2011

aku nak diet!

hurmm... lately ni mulut ni asek nak mengunyah je.. even bru pas mkn xsmpai stgh jam pastu mesti mulut ni mncari sesuatu utk di kunyah2 walaupun x lapar ok! haishhh apesal ngan aku ni??? ade kah ini tanda2 brt bdn aku akan ertambah?? owhh NO! jgn la.. plzzzz... paling x suke bile berat ni bertambah2.. 
dr lepas berpantang hri tu smpai skg berat aku xlari 45-46kg..kejap naik kejap turun.. balik2 itu.. tp aku lau bley nk turunkan lg sekit berat aku tu.. bg aku brat 43kg sedang2 elok la tu..tp bilekah akan dpt berat mcm tu balik?? 

niat dihati mmg nak berDIET la konon2nye.. tp iman aku x kuat bile tgk org mkn.. camne tu?? 
kat umah,bile aku da set xnak mkn mlm tetibe en.hubby ni mkn plak depan aku.. ape lagi,aku pon terjebak la! bile time kuar plak, time lepak kat kdai mkn, niat tu mmg xnk mkn, tp..... bile tgk org len mkn (mcm sedap je), n bile mkanan en.hubby pon da smpai mmg tergugat la iman aku ni.. haissshh...

adus!!! camne ni??? camne nk diet ni?? tolong!! uwaaaaaaaaaaaaaaa.....!

2 comments:

  1. hihi..betul2 tu..kalo hubby makan,..kita masuk bilik..haha..baru tak rasa nak makan..hihi..

    Ade orang cakap dah ok dah tu tak chubby pun lagi nampak ok..dah berisi..sama juga ngan hubby..

    tapi rasa tak selesakan..sebab kita dah biasa ngan berat kita sebelum ade anak..so mesti nak
    berat tu balik...(^__^)

    ReplyDelete
  2. huhu camne nk msuk bilik.., lau hubby mkn mesti kne temankn dia.. telan air liur je la.. hahaha..
    tu la.. lau nk ikut kn mmg org kate ok tp kite yg rase x ok kn... hihi ;)

    ReplyDelete