Dunia kecilku

Dunia kecilku

Friday 4 March 2011

balik kg! hoooreeeeyy!

sekejap je da hari jumaat.. ptg2 skit nnt pas en.hubby balik kje, kitorg semua nak gerak balik kg aku.. yeayea~! bestnyeee.. x sabar rasenye nak balik kg!.. hehehe... barang2 (baju2 aku,hubby n bunga) semua blom di pack lg.. so jap lg aku kne settle kan semua brg2 b4 en.hubby ku pulang.. lau x kompem lmbt la gerak blik kg..hahaha...
seperti yg dirancangkan hari mggu ni akan diadakan birthday party utk my princes Bunga.. so, aku kne la balik secepat yg mgkin utk settle kan segala persiapan yg msih separuh siap tu.. byk lg barang2 yg blom lengkap spt birthday cake, goodie bag n 2-3 bende lg la..
otw blik kg nnt, aku kne singgah dulu kt uptown damansara to collect cupcake yg aku da order last week..(jgn terlupa nk collect da la..naye je nnt). saje2 je aku order cupcake tu utk birthday party Bunga.. buat tambah2.. lgpun mmg da lame aku nk beli cupcake tu cume xde peluang je.. so,alang2 nk wat birthday bunga ni, ape lg..peluang xdilepaskan la.. hehehe..
so, rasenye smpai cni dulu la utk hari sbb time utk aku packing2 brg plak ni.. 
pasal besday party bunga tu, nk tau meriah or x, berjln mcm yg dirancang or x, aku akn update later ok.. tunguuuuu~
see ya! ;)




No comments:

Post a Comment