Dunia kecilku

Dunia kecilku

Monday 28 March 2011

gurls day out ;) - cik Bunga hilang????

huh! agak bz 2-3 harini.. x sempat nak update blog.. hehe..
harini x masuk opis sbb xsedap perot.. asik kuar masuk toilet je.. so, en.hubby soh aku dok umah je harini.. hehehe..best2.. boley lah berblog hri ni.. =)

weekend agak bz dgn berjln2... so mmg xsempat nk jenguk fb n blog ni..
sabtu pg yg xbrape nk pg la.., member aku amoy da kol aku ajak kuar window shopping kat klcc..
aku yg agak bertahun gak la x jejakkan kaki kat klcc tu trus on je bile dia ajak kuar sbb en.hubby kate dia mls nk kuar n nak dok umah je.. dia soh aku kuar ngan amoy.. so aku ape lg..en.hubby da bg green light, laju je la kan... hehehe.. papa dok umah diam2 k.. mama n bunga nk p jln2.. hehehe....

layan la pic2 yg sempat aku snap ni ;)

sampai2 trus cari mkn.. lapar...

ini la amoy..

dan aku

dan bunga ;)
Cik Bunga syiokk dpt jln..

ape cik bunga wat tu???

nyorok bwh mama

mengamok xnk dok dlm stroller

smile ;)

"bunga nk rest jap ye mama" ;P

setelah penat berpusing2.. =)


da penat jln2 kitorg pon kuar dr klcc...destination seterusnya????
BUTIK NICHII - CIK BUNGA HILANG??!!
 
Butik Nichii kat bulatan kg pndan lau x silap aku la.. aku ni fail sikit bab2 jln ni.. hehe.. da lame da aku dok usha je butik tu bile lalu2 kat ctu.. butik tu tepi jln je lau lalu ctu mesti nmpak.. so,dah alang2 1way jln nak blik umah so aku ajak la amoy singgah skjap.... tgk2 lau ade yg berkenan.. =)

besar gak la butik ni.. org pon x ramai sgt.. cik bunga pon syiokk je dok main2 dlm tu sbb x crowded.. suke je dia pusing2 n men celah2 baju.. xnak di pengang..dia nk bebas berjln2.. so aku pon lepaskan je la.. biar dia jln2..

nak di jadikan cerita...,mase aku n amoy cibok2 cari bju boleh plak cik bunga hilang! berderau la sekejap darah aku.. mmg cuak gile..! Tuhan je yg tau perasaan aku time tu.. mule2 aku ingt bunga ikut amoy.. amoy plk ingt bunga ikut aku.. bile aku pusing tgk amoy sorg then aku tnye "moy bunga mane??" amoy jwb "bunga xde ngn aku!" huh! cuak jap aku... aku n amoy panggil "bunga..! bunga..!" tp xde dgr lgsung suara dia.. lg buat aku bertambah cuak.. menggigil tros bdn2 aku ni... dlm kepale aku da pk bunga hilang!! kne bwk lari da.!!. nk nangis pon ade gak.. bende jd dlm sekelip mate je.. aku ngn amoy sibok cari bunga celah2 baju mane tau dia dok nyorok...tp xde... xlame pastu aku nmpk staff kt ctu dukung bunga bwk kt aku.. huh lega sgt! Alhamdulillah.... aku trus plok n cium bunga.. bunga plk bley gelak2 lg.. dia xtau mama dia da cuak gile! staff tu kate bunga da bjn smpai ke hujung sane.. huh cpt betol bunga da smpai hujung sane... brani plak dia p jln sorg2.. haishhh nasib bek x hilang.. lau x mati aku!

da jumpe bunga sambung balik tgk2 bju tp kalini mata aku x lepas pndang la kt sikecik tu..tkt hilang lg plk.. hihihi...

fitting room nichii


x sempt nk pose lebih2 kt Nichii ni sbb sibok cari baju.. berjam2 dlm ni tp xde beli ape2 pon.. hahaha..
destinasi seterusnya???? balik umah! =)

3 comments:

  1. oo... kak amoi yer?? dier dah kahwin ke kak??? he hehe

    ReplyDelete
  2. yup.. kak amoy.. blom kawen lg.. tlg carikan dia calon.. hehehe :P

    ReplyDelete
  3. wahhh nurul pon dh ada blog :)

    ReplyDelete